dlu masa decided nak deco nk ikut tema scandinavian.. Tapi x tau la nampak mcm s…

dlu masa decided nak deco nk ikut tema scandinavian.. Tapi x tau la nampak mcm s…

[ad_1]
dlu masa decided nak deco nk ikut tema scandinavian.. Tapi x tau la nampak mcm scandinavian ke x.. Sue n husbund sekepala minat deco n hias rumah.. kadang keje lewat tiap2 hari pun rumah mesti dlm keadaan kemas n tersusun.. Husbund jenis rajin dan pembersih slalu tolong bersihkan rumah.. tak pernah suruh pun tp dy akan buat sndiri… Rumah kitaorang ni slalu x da sampah n kotoran, tapi slalu sepah ngan mainan si rambut lebat jer.. Kadang2 dy kemas, kadang dy malas nk kemas smua toys nya lepas main… Tapi slalu mama n papanya yg kemas, tp bagus jugak dikira macam senaman kemas umah ni dr melepak kat warung buang masa tu.. hehe … #suezelhome #decor #deco #decoration #scandinaviandesign Sazel Aspihan






[ad_2]

Source

By Abdul Qaiyum Alidin

The life of an ordinary guy, an engineer, a scientist, and a social media. Enjoy and have fun!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

%d bloggers like this: